3. mars 2011

Boken "Triks med hund".

Jeg har skrevet 2 fagbøker om hund. Man kan kunn få bøkene ved å bestille dem direkte fra meg.

”Triks med hund” er en bok som passer for alle hunder og hundeeiere


Hunder trenger i tillegg til turer å få målrettede oppgaver og bruke hodet. Det å lære nye ferdigheter, og føle at man lykkes, er både oppbyggende og øker selvtilliten. Man får en tilfreds og fornøyd hund, og det er med på å styrke båndet mellom hund og eier.

Boken gir leseren grunnteorien i innlæring og trening med hund.


Den inneholder eksempler på mange forskjellige triks, med en detaljert ”skritt for skritt – beskrivelse” av hvordan en kan gå fram.

Boken passer både for dem som er helt ferske på hund og hundetrening, og dem som kan en del fra før.

Boken er på 230 sider og koster 275,- kr. Porto kommer i tillegg.

Bilde eksempel fra boka.

For bestilling av boken, gå inn på min hjemmeside http://www.tormaha.com  Eller kontakt meg her . Jeg må vite din fulle postadresse, telefon nr. og helst din epostadresse, og natruligvis hvilken bok du ønsker. Så legger jeg ved regningen. Ved kjøp av bøker fra utlandet ønsker jeg forhåndsbetaling.

Hundebladet "Vi med hund" nr. 9/2010 på side 32. har skrevet en bokanmeldelse til boken. som en kan se under her.



Jeg har laget en presentasjons film hvor en kan se noen av tirksene i denne boken. Filmen presenterer også spor boken og en barnebok. Ta en titt om du har lyst å se. Klikk filmen under her



Ingen kommentarer: