3. mars 2011

Spenningsromanen (Science fiction) "Maktskifte"

Jeg har skrevet en spenningsroman, barnebok, og to fagbøker om hund. Bøkene er ikke å få tak i hos en vanlig bokhandel. De må bestilles via meg.

"Maktskifte".

Dette er først og fremst en spennende actionroman. Spenningen driver leseren hensynsløst framover i et forrykende tempo, og gjør det vanskelig å legge boken fra seg.
Boken passer for moden ungdom/ voksne. Deler av boken kan være vel tøff for sarte skjeler.
Hele historien foregår i nær framtid, og kan nok også komme inn under science fiction.

Et kort resymé av handlingen i boken:
En ny dyreart med menneskelig intelligens, som er genutviklet av militærets forskere, kommer ut av kontroll. De tar store deler av befolkningen til fange.

Gjennom Maria og Bobby følger vi menneskenes kamp for å overleve.

"Maktskifte" er på 594 sider, og koster 295,- + porto

ISBN 978-82-998400-3-3

Man kan bestille boken direkt fra meg. ved å fylle ut et kontakt skjema på min hjemmeside. http://www.tormaha.com/

På min hjemmeside finner man også tilbakemeldinger jeg har fått fra lesere av boken.

Ellers så har jeg laget en reklamefilm til boken. Det er hundene mine som er i filmen, Men selv om det er hunder i reklamefilmen for boken, så er dette en bok som ikke har noe som helst med hund å gjøre i innholdet.

Ta en titt på filmen om du har lyst.

Ingen kommentarer: