8. mars 2011

Dårlig spøk.

I dag kom naboen vår i morgenkåpe med Zanto. Jeg var helt himmelfallen for viste ikke at han hadde vært forsvunnet. Like etter ringte hun og sa at Robin var ved krysset til butikken. Så fikk tak i Robin ganske raskt. Fikk helt hette kan en vite.
Har jo ingjæra hage, så de skulle ikke kunne komme seg ut. Men etter en runde på tomten oppdaget jeg at porten øverst på tomten stod på vidt gap. Noen har kravla seg opp den bratte skråningen til porten og åpnet den. Det er helt meningsløst for folk har ikke noe der å gjøre. Og det er veldig frustrerende fordi vi nede ved huset har ingen mulighet til lå kunne se om porten er åpen eller igjen. Den skal alltid være igjen. Så nå har jeg fått tak i en kjetting, og en hengelås, og har låst porten, slik at ingen andre enn vi som bor her kan komme ut og inn den veien. Vi har en hoved ingang, som folk får se å benytte.

Blir så sur over at noen kan finne på å åpne porten, Vet ikke om det er gjort for å være morsomme eller hva som kan være grunnen, men uansett så skal det ikke skje igjen.


De kunne jo blitt påkjørt, eller forutsaket en bilulykke, eller skremt vette av noen. Mange her er redde for hunder. Så det var bra at det var den naboen som fant dem, for hun har selv en rottweiler blandig og er ikke så skvetten av seg.

1 kommentar:

Wigdis Sjursen sa...

Hei igjen.

Nå er det lenge siden jeg har vært inne på siden din, og jammen har du fått til mye siden sist. Jeg er helt imponert over hva du får hundene dine til å gjøre, og så moro å se filmene. Du er virkelig en kreativ sjel