31. juli 2011

Rundering og felt.

I dag har har vi trent rundering og felt i hagen. Det er jo naturligvis litt begreset plass i en hage til slike aktivteter som trenger en del plass. Men har likevel fått en fin treningsøkt. Og Zanto ligger helt utslått her. Virkelig en flott treningsøkt, selv om plassen ikke var noe begrenset. Men det tror jeg passet foten min godt også. Og aktivitets felt er jo en ypperlig øvelse som gjør hunden veldig sliten med et minimumm av anstrengelse fra eiers side.  Ypperlig øvelse når en vil ta det litt rolig en dag. Men nå snakker jeg aktivitets felt ikke konkurranse felt altså. Er en del forskjell på det naturlig vis.

Og i dag begynte jeg å presentere Zanto for fastbitt i runderingen. Han bruker bringkobbel i runderingen. Til nå har vi hatt løsbitt, som har ligget ute ved klærne han finner. Han bringer bittet til meg, som en informasjon til meg at  han har funnet noe, så viser han meg hvor han fant jakken, (mennesket.).

Ta en titt på filmen da vel.

http://www.youtube.com/watch?v=bYK08iEmR5g

Ingen kommentarer: