20. juli 2011

Prøver å sette sammen en freestyle korografi.

4-5 Juni var vi på et freestyle kurs i Bergen. Det var spennende og inspirerende. Men etter jeg kom hjem fra kurset har alt mulig skjedd på en gang og det har vært svært hektisk.
Men da jeg i går fikk en telefon fra aktivitets lederen på aldershjemmet hvor hun ba oss komme og ha oppvisning med hundene, fikk jeg liksom sparket bak for å sette i sving.

Så i dag har jeg gått i gjennom mye forskjellig musikk. Har prøvd å finne musikk som pensjonistene vil føle seg konfortabel med. Ikke for moderne.

Så nå har jeg ent opp med sangen Nå er det tango for to.  Håper at den vil være grei for de eldre.
Så nå sitter jeg og skriver ned teksten på sangen ord for ord, og prøver å finne ut hvilke bevegelser og triks som passer på de forskjellige delene av teksten.

Har nå kommet i gjennom det første verset. Det jeg er mest bekymret over er om jeg skal selv glemme hvilken øvelse jeg er kommet fram til. i hvilken rekkefølge.
Er veldig spent på om vi får dette til.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tango er vel utfordrende å lage øvelser til. Det blir veldig spennende å høre videre hvordan dette går. Du er sannelig kreativ !!

Ha en fin helg, Torild.
Klem fra Lilleba