20. aug. 2012

Zanto skal ha oppvisning i morgen.

Nå har jeg litt sommerfugler i magen.
Zanto og jeg er invitert til å holde oppvisning på aldeshjemmet i nabo kommunen vår. Vi har ikke hatt oppvisning der før, og jeg har forstått det slik at de ønsker at vi skal være inne i storstuen deres. Har kunn en gang før hatt oppvisning innendørs og det var i en gymmsal i en barnehage.
Er veldig spent fordi jeg ikke har helt klart for meg hvilke forventninger de har til oss. og for at jeg ser at Zanto faktisk ikke er så ung som han har vært. Merker det på at han blir fortere sliten. Og klarer ikke holde bamse og gå på to stillingene så lenge som før. Han er 7 år, så det er jo ingen alder. Men likevel ser helt tydelig at han ikke klarer å holde fokus så mye som før, og det må vi jo bare ta hensyn til.

Så har nå gått i gjennom mange av triksene og strøket vekk litt over halvparten av det vi pleier å ha på oppvisning og sitter igjen med bare 20 triks. Håper ikke at de synes det blir for lite. Nå savner jeg virkelig å ha to hunder, Da gikk de på skift og fikk mange naturlige pauser og kunne holde det gående ordentelig lenge.

Da de inviterte oss ba de meg ta med bøker også. Så det blir spennende om jeg får solgt noen bøker. Har i hvert fall med reklame foldere som jeg kan dele ut. Så kan de tenke på det.

Det går sikkert bra. Men jeg er alltid så nervøs på forhånd. Føler meg alltid så klønete. Men er jo koselig at de inviterer. Koselig at noen synes det er intressant å få besøk av lillegutten min. ;-)

4 kommentarer:

Anne Britt sa...

Det er sikkert nok med 20 triks, og kanskje kan du ta dem to ganger,hvis publikum ønsker det. At du har sommerfugler i magen er et sunnhetstegn. Det handler om å prestere, og man presterer best når man er litt "gira". Du må skrive i bloggen din om hvordan det går!

Heidi sa...

Kjempekjekt,dei gamle kosa seg og lo.Flott hund,og du klarte deg kjempebra.

lilleba sa...

Hørtes fint ut med en slik opplevelse for de gamle. Blir artig å høre hvordan dette gikk :)
Klem !

Torhild sa...

Heisann.
Tusen takk for koselige kommentarer.Anne Britt og Lilleba. og tusen takk til deg Heidi, for all ros og varme ord på opptredenens dagen. Du er så snill.