10. feb. 2013

Gleder meg sånn

Jeg gleder meg som en unge til tirsdag. For nå har jeg nettopp kommet hjem etter tur og etter å ha lagt ut to korte spor på 15 minutter og 20 minutters lengde. Altså det var den tiden jeg brukte på å legge ut sporene. Så de er ganske korte etter som han er vant med spor som er vanligvis en time lange å gå. Men denne gangen skal jeg ikke la Zanto gå sporene før Tirsdag. Det vil si sporene blir 48 timer gammle. Blir ikke det SPENNENDE !!! :-) Åh gleder meg sånn. Han har jo gått flere spor med en alder på 24 timer.


Men han har aldri prøvd seg på noe eldre spor enn det før. Derfor har jeg gjort sporene litt kortere og enklere enn det han er vant med, slik at jeg trass alt vanskligheten med spesielt gamle spor, gir han så gode sjangser jeg kan for at han vil lykkes.

Så får vi se hvordan han takler dem. Åhh kan nesten ikke vente. Gleder meg noe vanvittig.

Elsker å ha hund. Er så spennende. og kan lære noe nytt hele tiden.

Det er meldt stabilt kaldt og pent vær helt til tirsdag. Så det er kjempe bra.   Skal komme tilbake og fortelle hvordan det gikk på tirsdag.

Ingen kommentarer: