29. des. 2012

Fjellstøvler st.43,5 til salgs

Hei! Jeg vil selge mine fjellstøvler størelse 43,5. Jeg fikk tak i noen dyre fjellstøvler i September 2012. De skulle være så stive og fine for ankelen. God støtte. Og det er de også. Men jeg synes de er litt tunge på foten, og foten min har ikke klart å bli venner med de nye støvlene. Støvlene er bare brukt 5-6 timer totalt, fordelt på flere mindre turer, for å prøve å venne meg til dem. Men ser at når jeg skal på ordentlig tur velger jeg de gamle slitte. Derfor ligger de nye og bare tar opp plass i klesskapet, og er til en gjentakende irritasjon over at jeg spanderte hele 3000 kr på dem. Ja 2999 da egentlig. Derfor ønsker jeg å selge disse fjellstøvlene. Er det noen som er interessert. Det er Scarpa fjellstøvel Gore-tex. og en kraftig Vibram såle. Det er et gummi belegg rundt kanten nederst på støvelen, og skinn ovenfor. Det er en solid og flott støvel. Størrelse 43,5 Er det noen som kunne tenke seg en slik fjellstøvel? Jeg har med original emballasje. Selger for 1000 kr eller gi bud.

Ta kontakt med meg på meil: tormaha@online.no


3 kommentarer:

lilleba sa...

Det er flotte støvler ! Og et røverkjøp for noen som tenker seg nye.
Har du prøvd på finn.no ?

Ha en flott søndag, og Godt Nytt År !

Klem fra Lilleba

Torhild sa...

Hei Lilleba.
Takk for koselig kommentar.
Ja prøvde å få lakt inn en annonse på Finn.no men det ble så kmplisert, for en måtte ha bank kort og det har ikke jeg, eller mobil abonemang, og jeg har kontant kort. og dermed kunne jeg ikke få betalt for annonsen. Men lurer på å få meg et abonemang på mobilen til neste år. Så da får jeg nok lagt inn annonsen.
Ønsker deg et riktig godt nytt år også. Han en strålende flott søndag.
Nyttårsklem fra Torhild.

lilleba sa...

Jeg vet at de også har slike sider på Facebook, om du der søker på til salgs eller byttes eller brukt og nytt, etc.. i ditt område, så vil det dukke opp en side på Facebook. Jeg er stadig inne på en jeg fant for Gjøvik distriktet, og den har mange medlemmer.. bare et tips.

Ha et riktig godt nytt år !
Klem !! ;)