11. aug. 2012

Egen Turside.

Jeg har nå her på bloggen laget en egen side for turene våre, hvor jeg legger inn bildeserier fra de fineste turene. Vi bor i et område omgitt med en mengde turområder. Vi trenger faktisk ikke gå de samme turene på nesten årevis om vi ikke ønsker, fordi vi har så utrolig mye å velge av. Fantastisk naturpærler her i Ytre sogn.

Turene vil hovedsakelig være fra Fjaler, Hyllestad og Høyanger, Men det kommer trolig også noen fra Askvoll, Gulen, og Solund, Kan også komme fra noen andre steder Alt etter som hva som faller seg naturlig.

Bildeseriene fungerer som et album for meg. Men alle som har lyst er velkommen til å ta en titt. Bor du kanskje i nærheten, så kanskje du finner turer du selv skjenner, eller kanskje får lyst å prøve deg på. Selv synes jeg det er morsomt og samle på slike serier. og vil sette inn nye blideserier fortløpende etter som jeg har gått dem og satt inn bilder.


Ut på tur aldri sur. ;-)

1 kommentar:

lilleba sa...

Så smart med egen turside. Jeg har vært innom der og tittet.
Ha en koselig mandag !

Klem fra Lilleba