3. mars 2012

Triks med hund

I dag har jeg trent litt triks med Zanto. Synes han var flink så tok opptak av noe av det vi har jobbet med i dag.

Da jeg hadde sett på flimen fant jeg ut at det kunne bli en liten ny rekalesnutt for boken Triks med hund, siden det var øvelser som også står i den boken. Zanto har riktig nok funnet en litt annen måte å lukke døren på enn det jeg har lært ham. Men jeg har aldri rettet på hans måte å gjøre det på, siden døren faktisk blir lukket selv om en gjør det med rompa. he he.

Her er filmsnutten om dere har lyst å se.



Ellers så er jeg nå mitt i en penselin kur. Jeg går nå inn i den 8 uken med lungebetennelse og mellom øre betennelse. Men føler at det er litt lettere nå. Håper at det slipper taket snart, så en kan bli helt frisk.

Men er likevel ute litt hver dag. og får gjort litt aktivitet med Zanto. Selv om det ikke er det helt store greiene. Men når en har lite energi, så settes også fantasien i sving for å få mest mulig  ut av minst mulig.

Jeg har tatt noen videosnutter om akkurat det å gi hunden mest mulig trim til minst mulig energi fra fører. Skal sette inn filmsnutt av det når jeg bare får lappet snuttene sammen til en film. Blir sikkert noen dager til, for det ene opptaket er for urolig, så det må taes på nytt.

Ønsker alle en riktig god helt Hilsen Torhild.

Ingen kommentarer: